Vart tog...

Helgen vägen??

Men det har ju inte så stor betydelse att helgen är slut när man har semester!!:O)

Hade ett prat med chefen i torsdags där vi kom fram till att eftersom jag inte hade så mkt projekt kvar kunde jag lika bra pausa det jag hade och gå på tidigare semester. Alltså börjar min sem imorgon och varar 5 veckor!

Vi har precis kommit hem efter att ha legat och solat och badat vid poolen hela dagen. Föräldrarna har varit iväg på tävling med systern så vi hade poolen helt för oss själva. Haft en jättemysig dag men nu fick vi ge upp då vi började bli lite röda. Handlade på hemvägen och nu ska vi snart påbörja middagen, chilifärspaj på F:s begäran.

Skriver lite mer strax och då ska ni även få bilder på hur hela vår helg sett ut, har varit duktig med kameran!:O)



Hej på en stund!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0