Usel...


Usel uppdatering här, I know!

Ska försöka skärpa mig med bloggandet men dagarna går i ett och snart är semestern här.

Just nu sitter jag på soffan och väntar på att karln min ska vakna, han fick ett sockerfall tidigare, tryckte i sig lite glass snabbt och ligger nu däckad bakom mig.  Tanken är att vi ska ut och köra en sväng och luncha någonstans. Är lite sugen på att titta förbi hos mamsen och passa på att solbada de stunder då solen dyker upp men vi får se.

Ikväll blir det pokerkväll med Pizza hemma hos Magda & Johan, sallad för mig. Vet inte vilka som kommer men det blir säkert trevligt.

Igår satt vi hemma och tog det lugnt bara. Kollade på Talang och sedan spelade vi monopol och lyssnade på musik. Till middag blev det grillspett med kyckling, nypotatis i ugnen och min hemmagjorda specialarsås. (Tänk vad illa det sista låtit om jag var en kille)



Hursomhelst så återkommer jag förhoppningsvis senare idag och uppdaterar med bilder från Tyskland osv.

Nej nu är F vaken och på ett mindre trevligt humör så bäst att vi kommer iväg så han får mat i sig.

Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Skinhead Baribedoll

Blir så avundsjuk på bloggares mat när man ser matfoton X)

2009-06-13 @ 20:19:53
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0