Trevlig midsommar!!



Vilket trevligt väder vi har såhär på midsommarafton. Det såg ju onekligen bra ut imorse men sen kom en stort mörkt moln från ingenstans och täckte hela himlen.

Jaja vi får väl hoppas det lättar upp om ngn timme igen,

Midsommar ska iallafall spenderas hos min mamma i deras trädgård eller under altanen om vädret inte tillåter. Det blir mams, styvfar, lillasyster och dem har bjudit in sina grannar jörgen och Irene. Sen blir det pappa, styvmor, lillebror, lillasyster och dem har bjudit in sina vänner camilla, Micke och deras två barn. Sen naturligtvis jag och F, vi bjöd in Magda och Johan men dem hade lovat en annan att fira med henne och Sandra och Jesper skulle vara hemma eftersom Sandra jobbar till 4. Tråkigt att ingen av dem kunde komma men vi får nog trevligt ändå. Detta är första gången ever som jag firar en högtid med hela min familj dvs med båda föräldrar och deras respektive och det ska bli såå mysigt.

Hoppas vädret bättrar sig så barnen kan roa sig i poolen medan vi vuxna sjunger snapsvisor. Så kan vi äldre ta ett kvällsdopp senare, men det lär det iofs bli ändå oavsett väder.=O)


Nej nu måste vi sätta fart, alla kommer vid 4 men jag ska hjälpa min styvfar och lillasyster med förberedelserna eftersom mamma inte kan göra så mycket efter sin operation. Hoppas hon mår så pass okej att hon iallafall kan vara med när vi äter ikväll.

iPhonen är med så det blir säkert ett eller annat fylle-bloggande under kvällen!;O)

Ni får ha en riktigt mysig midsommar allihopa!

Kraaaamisar i massor!♥

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Midsommardopp är fan inte fel det =)

2009-06-19 @ 16:39:56
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0