On top of the world...


Det går bra just nu, mycket bra.

Känner mig så härligt glad och lycklig. Det bara väller in trevligheter just nu och jag bara tar emot och njuter.

♥Det bästa på hela veckan var såklart att mams operation gick bra.
♥Vår resa är bokad och betald, jag ska äntligen få besöka ett av mina drömresmål!!
♥Midsommar på fredag som jag ska fira med hela min familj för första gången EVER!
♥Har äntligen fixat naglarna som såg för jäkliga ut. Aldrig mer 5 v mellan besöken.
♥Snaaaart 4 veckors semester. Kanske fler då jag börjar få lite att göra på jobb.
♥Efter semstern, början av Sept bär det iväg i luften igen till hemlig destination.
♥På jobb går det riktigt jäkla bra. Höll i min första utbildning i förra veckan som gick långt över förväntningarna. Alla mina kunder är jättenöjda och lämnar massa beröm. Kom ytterliggare trevliga nyheter idag. En av mina kunder, ett transportföretag, chefen från ena kontoret var så nöjd med bokningarna jag gjort åt en av hans säljare så nu vill han att jag bokar möten åt honom själv och en tredje säljare direkt efter sem
♥Sen ska vi inte glömma att jag är kär och lycklig nästan jämt, har världens finaste familj och pojkvän och iallafall några vänner som är värda att nämna och ni betyder alla allt för mig!

Nu ska jag sätta lite fart här, tänkte sätta på musik, leta upp ett recept jag hittat, hälla upp lite vin och sedan diska, städa, laga mat och blogga samtidigt. Jomenvisst det blir garanterat bra. Jag älskar när bläckfisken Alexandra är i farten, då jäklar sprudlar energin och saker blir gjorda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0