Miss nurse...


Hej sötnötter!

Ledsen att det inte hänt så mkt här på bloggen ikväll men kvällen blev inte riktigt som den skulle. Vi skulle egentligen umgås med grabbarna ikväll men F har mått riktigt dåligt så jag har fått agera sjuksyster istället. När vi kom hem efter all shopping kände han sig konstig och efter ett test visade det sig att hans blodsocker var riiktigt lågt så vi tryckte i honom läsk och choklad men det hjälpte tyvärr inte för sockret gick bara långsamt uppåt.

André, Peter och deras nya tjejer ville komma hit och umgås men eftersom F inte kände sig bra så blev det dessvärre inget med det. Istället har kvällen spenderats med att titta på So you think you can dance samtidigt som jag passat upp på min stackars karl.

Nu ligger han nedbäddad och sover brevid mig på soffan och jag fortsätter med So you think you can dance. Hoppas ni andra har en trevligare kväll och vi hörs senast imorgon eller kanske om en stund.

Kram på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0