Life is soo good...


Hej sötnötter!

Nu har jag blivit sådär kass på att uppdatera igen. Jag skyller på det härliga vädret för jag har spenderat mina dagar på ett kvavt och svettigt jobb och mina kvällar här....



Veckan lite i korthet:

I måndags fyllde min styvfar 45 år så då firade vi honom, satt ute och grillade flintastek, nypotatis, sallad och massa goda såser till. Till det blev det lite rött vin och efterrätten blev Toscana-tårta.

I tisdags åkte jag hem till mams igen efter jobb, vi satt och åt knäckebröd på terassen och snackade skit.

I onsdags(igår) hem till föräldrarna igen, hann inte komma dit innan jag slet av mig kläderna och dök ner i poolen. De andra var iväg så jag hade hela poolen för mig själv. Efter badandet la jag mig på en av solsängarna och drömde mig bort. När familjen kom hem grillade styvfar kycklingfilé och ryggbiff som vi åt sallad och kalla såser till. Efterrätten bestod av jordgubbar och grädde.

Idag åkte jag direkt hem efter jobb och har pysslat lite härhemma. Passade på eftersom vädret inte är det bästa. Hade ett samtal med chefen idag där vi kom fram till att eftersom jag har så lite att göra nu kan jag lika gärna påbörja min semester nu. Så imorgon är sista arbetsdagen innan 5 veckors semster!!! Har redan börjat göra upp stora planer för nästa vecka!:o)

Nu ska jag rota igenom kyl/frys efter kvällens middag!

Tjillevippen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0