Helgen....


Inga planer alls för helgen ännu och F är ledig vilket är helt underbart.

Vi har en del tankar kring vad vi vill hitta på om dagarna men resten är oskrivet.

Såhär kan en helt vanlig lördag se ut...



Först passar vi på att ta lite sovmorgon och gosar igång dagen.

Sedan blir det en härlig frukostbuffé, får ju passa på de få gånger det äts frukost ihop.




Sedan ger man sig ut på en långrunda med bilen, tittar på kossor och alla nyfödda föl.







Sedan hittar man något mysigt lunchställe och gottar sig i solen.









Därefter tar man sig en promenad i skogen eller längs stranden innan man styr kosan hemåt, duschar och gör sig iordning inför kvällens äventyr!

Såhär kan alltså en helt vanlig lördag alltså se ut för oss.

Spännande värre....I know!;O)


Nu ska jag försöka fixa min iPhone...den gjorde precis en stor uppdatering och nu kommer jag inte in i menyn, ser ut som den gjorde när jag först införskaffade den...inte bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0