Suicide...


Ja så känns det nästan att motionera i detta väder men jag har påbörjat mitt "nya liv" och tänker inte låta något/någon stoppa mig, allra minst vårt underbara väder.=O)

Eftersom jag blev besviken på F imorse att han svek vår morgonpromenad så bestämde jag mig för att hem till föräldrarna istället för att åka med F idag så får jag min runda där istället. Problemet är bara att det är asvarmt och nu har jag inget sällskap som kan hjälpas åt att pusha varandra. Vem vet jag kanske sätter mig halvvägs och vägrar röra mig...

Bloggen har desvärre blivit lidande nu när mina dagar har varit väldigt fulla med diverse men jag har tagit massa bilder så ni ska få en redovisning i bilder för alla dagar som jag inte kunnat blogga antingen ikväll eller senast imorgon.

Nej nu måste jag bege mig så jag kan belöna mig med dagens första"måltid" när jag kommer fram, därefter är det väl lika bra att dyka rakt i vattnet innan syrran börjar med sitt tjatande. Igår drämde hon t.om en stenhård volleyboll i mitt huvud för jag inte kom i vattnet snabbt nog, jäkla unge!;O)

Förresten så har jag blivit härligt blondie igen!!


Ha en underbar dag mina vänner!!

Bara 6 dagar kvar....♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0