Onsdagen...

När det gäller onsdagen behöver jag nog inte nämna att det blev promenad i parken och shake hemma innan jag styrde kosan mot denna välkomnande plats...=O)


Plaskade hejvilt med Flisan i poolen hela dagen. Stackars mams får ju inte bada efter operationen. Försökte ta en bild på systern när hon dök, men man ser bara plasket!=OP


Sol, bad, prat & mys med mina favvotjejer. Systern vägrade vara med på bild....


Så jag fick låtsas ta bild på melonerna....


För att sen snabbt skifta motiv...."gottcha" Moahahaha


Sen gick hon med på att bli fotad om jag också var med. Så det blev en "Systerbild" eller den "osminkade sanningen" om ni så önskar! Är vi lika varandra?


På kvällen när vi kom hem blev det veckans första varma mål mat. Lax m. kokta morötter, blomkål, bönor och gräddfil m. caviar. Kan tala om att jag slängde i mig det och stönade tydligen hela måltiden igenom!=O)


Det var väl inte så mkt mer med den dagen/kvällen vad jag minns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0