Måndagen...

Måndagen började som alla andra dagar med att vi gick upp tidigt och tog oss en timmes promenad i Pildammsparken. Sen medan F duschade tog jag dagens första shake och därefter släppte F mig hos mamma innan han körde till jobb.

Hos mamma tog jag och mams först en rejäl powerwalk runt området innan jag och Flisan hjälptes åt med att dra av poolskyddet och håva upp allt skit som flöt runt i poolen. En morgon fiskade vi upp 3 ollonborrar som jag genast tvingade Flisan ha ihjäl trots hennes vägran till en början!;O) Usch dem är såå äckliga!!



Sedan solade, badade och mös vi hela dagen lång, mams, Flisan & jag. Lunchen blev en shake och mellanmålen bestod av kaffe och melon....*mums*

 

Efter att ha solat och lekt i poolen hela dagen satt det fint med kvällens middag som denna dag blev en sallad bestående av allt möjligt och lite till. Tonfiks, ägg, fetaost, oliver, svamp, sparris, bönor, tomat, majs, sallad. Det var vrålgott men jag orkade bara halva sen var jag tokmätt hela kvällen!!



F slutade sent så jag hade en lång dag/kväll med mina favoriter. När F & jag kom hem lagade F sin middag medan jag förberedde dagens sista shake...



F:s middag som bestod av Kycklingfilé, bulgur, exotic mangosås, fetaost och tomater ser något mer frestande ut än min shake inte sant...



Resten av kvällen slappade vi bara med vårt nya beroende spel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0