Katt-a-strof!!


Kan jag informera er att vårt besök på restaurangen i lördags blev.

Ingenting blev rätt!!

Vi som var först på plats fick vänta tills de sista i sällskapet kom innan vi fick menyer eller beställa dricka. Trots att vi var flera som försökte få kontakt med servitriserna. Men man hör väl bara det man vill höra...  

Eftersom vi var ett stort sällskap tog det sin lilla tid innan alla beslutat sig för vad de skulle äta. Vi fick återigen ropa efter personalen vid flera tillfällen innan vi fick kontakt. När nästan alla beställt sina rätter kommer servitrisen på att; -"Visst ja, vi har slut på ris. Går det bra med Nachos istället?" BRA DÄR!! Smart att säga det EFTER att alla beställt med tanke på att nästan allas rätter innehöll just RIS samt att flera hade beställt nachos till förrätt!!  

Så det blev för de allra flesta att gå igenom menyn igen. Efter många om och men tas nya beställningar upp och när jag som siste man beställer Fajitas med strimlat oxkött blir servitrisen lite vit i ansiktet och ursäktar sig; -"Ehh vänta jag ska bara kolla en sak!" När hon kommer tillbaka får vi veta att oxköttet är slut. -"Går det bra med kyckling istället?"  

Amen seriöst, nämner man inte det direkt att ris OCH köttet är slut??   Hann inte direkt fundera över om jag ville ha kyckling eller inte då hon i kort ton meddelade att dem faktiskt stänger köket snart.

Detta var bara en liiiten del av vad som gick fel men jag orkar inte skriva resten. Tror det slutade med att inte en krona lämnades i dricks från någon.

Verkligen synd för min mat var såååå god så skulle vilja äta den igen men vågar man ge ett nytt försök??

Som vanligt var det bara Magda, jag och en massa karlar...nice!=)


Kycklingfajitas med en massa gottgott till...

Kommentarer
Postat av: Felicia (Amerikansk Fotbollsfru)

FAN va dåligt, det som brukade vara min favoritrestaurang. Har dock inte varit där på flera månader=(

2009-01-21 @ 19:37:30
URL: http://beingfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter restaurangen?

2009-01-21 @ 23:04:45
Postat av: Alexandra

Felicia: Ja det var helt sjukt babe!=(



Anonym: Det står i inlägget innan vad restaurangen heter...

2009-01-21 @ 23:23:56
URL: http://axelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0