Spänningen stiger....


Så var det dags att lämna jobbet för denna dagen/kvällen.

Suttit och ringt runt till restauranger/pizzerior i Uddevalla/Vänersborg/Trollhättan med omnejd. Så är du hungrig och bor i närheten så hojta till så kan jag beställa lite mat när jag ändå har dem i telefon.

Jag har tagit ett stort beslut som känns både glatt och tungt...nu iväntar jag bilder som förhoppningsvis får mig att känna att jag gjort rätt....

Nej det var alles för nu.

Shit vad det är mycket som jag borde ta upp här...men nu när det är slut med kvällsjobb for now kan jag nog hinna blogga också igen. Saknar det faktiskt!

Puss på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: sara

berätta berätta berätta vet inget om hur du har det längre?=)))

kram

2009-02-25 @ 20:49:37
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0