Saknad...


Åhhhhhhhh

Åhhhhhhhhh

Åhhhhhhhhhh

Åhhhhhhhhhhh

Jag har börjat sakna bloggandet, riktigt mycket t.om

Kanske för att det är så mycket som händer nu hela tiden och även om det tas en massa bilder så "registreras" det liksom inte någonstans. Den "digitala dagboken" som det ju trots allt är, är bra på många sätt inte minst för att ventilera ner vad man känner för stunden men framförallt så man alltid kan gå tillbaka och titta vad man hade för sig den dagen, den veckan osv. Jag fotar inte ens så mkt längre trots jag älskar det då dem bara ligger där i kameran sen, bortglömda...

Nu när jag dessutom lärt mig hur man iPhone-bloggar MED bilder så ger det mig så mkt mer utrymme till att blogga i tid och otid. Enda problemet är att jag känner att jag behöver en ny design. Jag gillar min nuvarande design jättemycket men känner att det är dags för en ny. Eftersom jag är så kass på sådant får jag försöka leta runt i "bloggvärlden" efter något proffs om kan hjälpa mig med en ny design. Ska fundera ut hur jag vill ha den också, lite idéer har jag redan. Nytt år, nytt liv och ny blogg. Kan det bli bättre?!?

Så förhoppningsvis "på återseende"...

♥Love A♥


Kommentarer
Postat av: Malin Ernmo

Haj hej tjejen . Jag har ett tips åt dig ang din design, kolla in denna tjejen http://www.annasara.net/ hon är skitduktig. kramisar

2010-01-04 @ 16:35:07
Postat av: sjubarnsmamma

Hej.

Intresserad att tävla om smycken, presentkort eller massageolja? Gå gärna in i min blogg o ta chansen.



Ha det gott.

2010-01-12 @ 10:31:48
URL: http://www.sjubarnsmamma.com/
Postat av: Sara

var är du????? puss

2010-02-07 @ 11:09:16
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0