Valborg....What to do?


Sitter här på jobbet och väntar på exporter så jag kan månadsredovisa+fakturera kunderna. Passar på att ringa lite under tiden men då de flesta har gått på ledighet är det inte lätt att få tag på folk på jobb idag.

Mina kära kollegor slutade 12 idag så de är väl redan hemma. Jag och chefen blir nog kvar ett par tim till men Cecilia överger oss snart.

Hur som helst så är det alltså valborg och frågan är vad man ska hitta på....

Min tanke var att vi skulle gå ut och äta och därefter kanske titta förbi pappsen en sväng på vägen hem för att se om dem sitter på gården och röjer som dem brukar.

Men killarna var visst sugna på att hitta på något ikväll, typ grilla ute någonstans. Så kanske blir det istället grill i parken och därefter hem till oss för lite spel eller bara umgänge.

Vi får väl se vad F tycker om han bara ville höra av sig någon gång. Jag är en riktig planerare och det värsta jag vet är sista minuten planeringar när det gäller sådana här kvällar. Jag vill veta i god tid hur jag ska spendera min valborg/midsommar etc även om det oftast aldrig blir så.

Whatever happens, happens...



Ni får alla ha en riktigt mysig Valborg!

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0