Åååångest


Sitter på jobbet med en deadline som jag trodde skulle vara färdig strax efter lunch men ibland blir det inte som man tänkt sig.  Telefonen och mailen har avlöst varandra med diverse annat som jag varit tvungen att ta tag i så där sprack min planering. Nu fick t.om Cecilia säga till kund att jag gått för dagen!=/ Nåväl, ska förhoppningsvis alldeles strax vara klar.

Efter jobbet ska jag träffa upp min Linda!!=) Inte träffat henne på evigheter känns det som (1/4) och jag som alltid träffade henne varenda dag innan!=(

Så nu blir det en MASSA tjejsnack, en öl eller två samt ngt gott att äta!=)

Måste ringa min mäklare också och meddela honom att jag inte vill fortsätta vårt "samarbete".

Hoppas ni får en trevlig måndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0