Yesterday...

Igår efter en lååång och jobbig dag på jobbet, bröt ihop i tårar ett par ggr, hämtade F mig hemma och vi körde hem till honom efter en vända på bolaget. Han gick tidigare från jobbet för att kunna hjälpa mig förbereda inför kvällen.

Medan han städade förberedde jag middagen och dukade iordning. Vid halv 9 dök M, J & J upp. Först satt vi bara och snackade skit och drack vin innan vi kastade oss över middagen, kycklinggryta, ris och mozzarella-sallad.

Efter middagen förflyttade vi oss till vardagsrummet och spelade Buzz på PS3:an. M dukade fram alla läckra ostar, dipp, chips, frönsaksstavar och andra delikatesser hon & J handlat med sig. Det var första gången de andra testade Buzz och dem tyckte det var jättekul. När de gått hem fortsatte jag och F spela Buzz ett tag online mot andra spelare. Hade en riktigt trevlig kväll som dessvärre slutade med att F betedde sig som en barnrumpa. Jag är sååå otroligt less på karlar just nu så vill någon ha en säg till, you can have mine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0