Starkare än du...


Hur kan offret plötsligt bli förövaren, hur är det möjligt?

Anyhow,  du kan vare sig knäcka mig eller förstöra mitt liv. Jag är inte bara smartare än du, jag är starkare än du!



Tack till er läsare för era fina ord, det har värmt ska ni veta!


Sara: En massa tråkigheter just nu, det kommer upp här på bloggen så snart jag orkar sätta mig och printa ner det. Pusss snäckan


Malin: Maaaalin, gud vad jag saknar dig och dina kloka ord. Du lyckas alltid säga rätt saker som får en att må så mycket bättre. Sluta aldrig vara du!! *Massa kärlek*


Catya: Tack sötaste! Kommer som sagt skriva om det i bloggen så snart jag orkar ta tag i det. Puzzar i massor tillbaks!


Michaela: Tack goding för dina fina ord. Kram tillbaks!


Kommentarer
Postat av: Sara

vilken fin bild på dig=)...hoppas att du mår ganska bra trotts det dom händer...finns här när du behöver lite uppmuntran KRAMAR

2008-09-20 @ 18:45:19
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: catya

gumman jag blir nästan lite orolig :(

har det skett någon förändring till det bättre?

annars får vi skicka ut en försvarsstyrka!

du ska inte behöva må så dåligt



massa massa puzzar

2008-09-23 @ 10:56:13
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0