Oslo....


Tanken var att jag skulle besöka vårt grannland till helgen. Min bästaste vän fyller år och då hon precis lämnat London för Norge ska hennes närmaste vänner från London, hennes nya vänner och hennes bästa vän från Sverige fira henne rejält i Oslo i helgen. Så var åtminstone tanken....

Ett litet problem bara...bussen som jag skulle ta går från Malmö-Oslo 15:30 eller 23:40 på fredag. Jag slutar jobba kl.16:30, bussresan tar nästan 8 timmar så tar jag 23:40 är jag framme 05:45 på lör!!!

Sen hinner jag festa ta mig tusan med gänget, sova bort halva söndagen för att ta bussen hem 13:30 ell. 15:30.

Alltså får jag 24 timmar i Oslo för 670:- bussresa a´la 16 timmar....sååååå lockande!!

Hmm...får se vad jag ska ta mig till...vill ju så gärna träffa min honey on her birthday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0