Formel 1 & Kärlek....

♥Pia♥ skickat 2008-09-08 14:03:

Å han går som en karl,han ser ut som en karl(ok maybe not the last one) å han kör F1 som en karl ska. Ha Ha puss puss från mams HEJA HAMILTON UT MED SURA MUMMELPELLE!!


♦Alexandra♦ säger:

Ehhh hur gick det nu med det dära?? Var det inte så att den där "karln" blev straffad för att ha trängt ut Kimi och åkte plötsligt ner på en 3:e plats...eller hur var det nu??

♦Alexandra♦ säger:
=D


♥Pia♥ säger:

Aoo jag har fått en finne i häcken ,riktigt ugly o tråkig eller är det mummelpelle kanske. Skit samma de är samma pain in the ass. Ha ha förresten va de inte Kimi som höll på o köra in i Hamilton först. Nåja vinna eller ej köra kan han ,finnen kan försvinna. Om du ursäktar ska min man klämma bort avfallet jag har i häcken vi skickar han mot postförskott. MVH en medlem i fancluben "FÖRARE SOM KAN KÖRA"


♦Alexandra♦ säger:
No problem, jag tar emot honom med öppna armar, ni behöver inte ens slå in honom!

Pia♥ säger:

Gullungen min dig kan man alltid räkna med. Hoppas allt är bra med Fredrik och min lilla blomma. Mamma älskar sin lilla flicka och hoppas att du har det bra. Puss puss nu ska jag se på sjukhuset måste ju se hur det går till där. Är ju aldrig där själv. ;0)


♦Alexandra♦ säger:

Allt e bra med oss. Älskar dig också mams!! Fredrik hälsar.

♦Alexandra♦ säger:

Kram från oss i fancluben "Förare som KAN köra och därför inte behöver fuska!"




Behöver jag nämna att vi inte håller på samma team? Haha

P.s Min mamma har absolut inget emot finnar, bara Kimi Räikkönen!;O)


Kommentarer
Postat av: catya

hehe...

låter som om du haft det kul



puzz babe

2008-09-09 @ 19:06:14
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0