Myskväll á la Alexandra...


Pågår härhemma just nu.

Värmeljus överallt som skapar perfekta myskänslan....

Lägenheten är översållad med penslar , rollers och blommor. Blommor i alla dess slag, rosor, liljor(?)

Vilka blommor är först stora "knoppar", blommar sen ut och dess "sprötar" färgar av sig på allt som kommer i dess väg??

Vette fan vad jag gjort för att förtjäna alla dessa blommor som pryder varenda rum men dem gör sig bra här. Speciellt med tanke på att det är de enda levande växterna härhemma eftersom jag aldrig var hemma innan.

Men numera är jag i princip alltid hemma och mitt hem älskar det, kanske inte mina grannar men who cares?? Jag gillar det också alooot!=)

Så mätt som man är med magen full av fondue, vad gör man nu?

Nuuuu vet jag, jag ska testa mitt nyinköpta spel som hittills bara legat och dammat!!





Hörs (snart) igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0