I have a date!

Ikväll har jag en dejt, ska ut och äta på något mysigt ställe. Vart har jag ingen aning om ännu. Det har väl han fixat gissar jag.

Känner mig lite nervös men samtidigt cool-lugn. Varför vet jag inte. Kanske för att det inte är med min pojkvän, för någon sådan har jag inte längre....

Nej jag borde verkligen sätta fart nu. Han kommer om en halvtimme och här sitter jag på soffan framför datorn i bara undisarna och käkar Ben & Jerry´s Cookie Dough...smart Alexandra!!



Nåväl!

Ha en härlig fredagkväll mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: P

Här händer d saker verkar vara fart i dej....

2008-10-03 @ 19:11:08
Postat av: Sara

men gumman vad är det som händer??? kramar i massor

2008-10-03 @ 20:14:46
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0