Another month has gone....

Vilket också betyder att en ny har börjat...

Vilket också betyder att jag & F firar ytterliggare en månad tillsammans...

Det hade man knappt trott för bara någon vecka sedan att vi skulle klara oss igenom den senaste tiden men vi lyckades. De senaste månaderna har bringat mycket gott och ont, mer om det sen. Men framförallt har det fått upp ens ögon för vilka som är ens riktiga vänner, vilka som är värda att kallas familj och framförallt vad riktig kärlek handlar om.

Nu ska jag föna mitt hår och fortsätta hotta till mig för min man som är på väg hem från jobbet.

Ikväll ska vi på vår senaste restaurang-upptäckt, bara han och jag. En mysig kväll i kärlekens tecken. Vet inte varför men jag känner mig sådär härligt tok-lycklig idag. Fjärilar i magen, precis som om det skulle vara världens grej att vi ska ut och äta ikväll. Nåja...känslorna kan man inte alltid styra över och sålänge dem känns såhär så är jag glad!

Ha en riktigt trevlig kväll, det tänker jag ha!



"Alexandra, du är så fin så till och med måsarna  kniper näbb när du går förbi!;0)"

Är han inte bara för romantisk min karl?? Haha

Puss på dig älskling!

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha, ja det där var sjukt romantiskt, det var nog det sötaste jag hört...

2008-10-02 @ 10:53:12
URL: http://beingfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0