Tråkmåns...


Har jag gått och blivit, ännu en lugn helg för mig!

Var ju egentligen bortbjuden på en fest som jag som sagt tackade nej till av personliga skäl. Sen ville Linda och Flisan ha med mig på tjejkväll på möllan men istället blev jag hemma.

Egentligen av fega eller ska jag säga smarta/modiga skäl. Genom att stanna hemma slapp jag utsätta mig för frestelser och har haft ännu en diet-dag utan fusk! Dessvärre för lite motion men det tar jag igen imorrn!=)

Hoppas tjejerna har trevligt, jag kommer med nästa gång!;o)

Bjuder på lite bilder från en av våra bowlingkvällar eftersom jag inte kunnat ta nån roliga bilder ikväll;

Givetvis började vi kvällen på möllan...


Kija & Linda


Kalle


Därefter Big Bowl....


Kija & Flisan


Nicke & Flisan


Jag & Kija...tur mitt hår ser gult(?) ut och värsta utväxten som kronan på verket??


Linda laddar upp


Tjejerna....


Flisans tur....


Folket börjar bete sig märkligt...


Aha...that´s why....beeeer!




Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Haha ja det var så jäkla roligt! ;D

2008-11-28 @ 23:27:46
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0