Old times...

Har ju äntligen fått lagt in en massa nya bilder i datorn och då passade jag på att gå igenom lite av dem gamla. Typ 1/10 av de miljoner bilder som finns i min dator! Helt otroligt vad mycket som hänt i mitt liv de senaste 5 åren....


Se bara som denna bilden som är tagen för nästan exakt 5 år sedan..
 
På ett sätt känns det som evigheter sedan, på ett sätt minns jag det som det vore igår...

Sista tiden har bringat en massa händelser som gjort att jag varit tvungen att börja tänka extra mycket på framtiden. Konstigt nog har det fått mig att tänka bakåt istället för framåt. Jag försöker nog skjuta på vissa saker...förmodligen av rädsla för vad som händer när jag fattat vissa beslut. Men jag kan inte blunda länge till. För framtiden kommer vare sig jag är redo för den eller inte, that´s fo sure!


Kommentarer
Postat av: sara

åååå vad du är söt på bilden=)

puss

2008-11-23 @ 22:36:10
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha, kul att se gamla foton! :)

2008-11-24 @ 10:48:35
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0