Nya tider...


Ja from idag är det nya tider som gäller.

Var på möte med en kostrådgivare igår med mams som hjälpte oss lägga upp en ny kost. Ingen rolig kost men vadfan nu ska kilona bort! No more onyttigheter!!



Hela dagen har bestått av flytande föda dvs vatten, shake, soppa, vatten, vatten och vatten. Det gick faktiskt bättre än jag hade trott men jag höll mig undan kollegorna på fikapauserna då de njöt av diverse kakverk och annat gott. Kan också säga att min kycklingsoppa inte smakade hälften så gott som de andras lasagne/hamburgare osv såg ut att göra.

Just nu känner jag mig superpigg och inte alls hungrig, vilket är toppen! Tänkte därför passa på och städa/diska lite innan jag påbörjar min middag som INTE består av soppa, hallelujah!!

Sen ska här tränas också all night long!=)

Ciao sålänge!

Kommentarer
Postat av: catya

tror du verkligen en sådan kost är bra? får man inte en massa brister på viktiga näringsämnen?



du är ju så het redan nu, varför minska på det goda :)



puzz SNYGGING!

2008-11-27 @ 11:10:40
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0