Ny phåne...

Jag behöver verkligen en ny mobiltelefon...frågan är bara vilken.

Det är viktigt att den har bra kamera så jag slipper jaga runt med en kamera jämt också. Alltså är iPhonen utesluten med sin 2,0 mega pixel kamera tyvärr för jag blev verkligen avundsjuk på alla roliga saker/program F hittade till sin att tanka ner jämt!

Touch Diamond är också utesluten efter efterforskningar samt baserat på Felicias ord.

Just nu är jag mest sugen på denna...

Samsung i900



Men jag kan inte bestämma mig. Sen måste jag hitta rätt abonnemang för jag bara MÅSTE ha internet i telefonen. Bl.a för att kunna mobilblogga eftersom jag sällan är hemma många timmar och kan sitta ner och blogga. Därför är internet och kamera viktigast. Sen får den gärna ha massa andra roliga funktioner också!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0