Lättroad...

Vissa är verkligen lättroade!

Jag spelar ju Ps2, framförallt ett spel som heter Final Fantasy som jag spelat i mååååånga år. Något som är viktigt i det spelet är att man dödar många fiender för att bli starkare och lära sig fler saker. Detta spelet kan alltså lätt ta 200-300 timmar minst innan man klarar det. Så pallar man inte enformighet så kan det bli tufft att klara det. Det är ändå ett sjukt kul äventyrsspel som passar alla men utan att skaffa all denna extra styrka osv så blir det som sagt svårare.

Vilken tur då att mitt sällskap mer än gärna springer runt fram och tillbaka och dödar samma fiender om OCH om igen och skaffar mig massa pengar, krafter och andra roligheter. Thank you very much! Det trista är bara att det betyder att jag får sitta här och sippa på min drink i ensamhet och prata med mig själv då han är helt inne i spelet!

Intresset kan iofs bero på att karaktärerna är så lättklädda...




Jaja...jag är tacksam anyway...för jag kan ju passa på att kolla bloggar och blogga sålänge!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0