The Hillls...


Sådär nu har jag druckit en choklad-shake med massa krossad is, gott gott.

Passade också på att diska litegrand och se senaste avsnittet av The Hills. Det var rejält med cat-fights i senaste avsnittet och det bjöds också på en rejäl överraskning...eller var det så överraskande egentligen?

Ni får själv se vad det handlade om men det berör dessa två...



The Hills måste vara världens vackraste serie, dem är sjukt snygga allihopa speciellt tjejerna och deras garderob ska vi inte ens prata om! Men killen på bilden, honom hade nog hela världen klarar sig utan!

Kommentarer
Postat av: catya

jag är lite "the hills störd" jag följer serien slaviskt ;) och jag absolut hatar spencer!!

spencer borde få örfilar dagligen

2008-11-29 @ 15:08:51
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Men värst av alla är ju Justin Bobby och han verkar alla tycka är helt okej.. ush..

svar: Haha, njaa jag messade med en tjejkompis, lite skvaller som roar mig ;)

2008-11-29 @ 16:01:24
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0