Vroom vroooom

Så lät det ungefär när vi var ute och körde igår.

F, Anna och Peter kom och "kidnappade" mig vid 21:00. Vi skulle ut och "leka" med bilarna hette det och de var bara tvugna att ha med mig för F behövde ju också ha en "snygg" tjej vid sin sida. Så det var min plikt som flickvän att ställa upp.

Vi var ute och körde en timme och grabbarna gasade på som attan. Sen bjöds det på en hel del sladdningar. Ja vad ska man säga boys will be boys oavsett om de är 20 eller 30+! Det var många poliser ute men killarna hade bra koll. I stan var vi verkligen i blickfånget, kanske inte så konstigt när det kommer 2 st uppseendeväckande BMW körandes som lät som de hade hål i avgasrören.

  
Givetvis körde vi inte snabbt i stan vill jag tillägga utan på ett industriområde!

Efter körningen blev det McDonalds där alla åt utom jag som bara tog en Cola Light. När vi kom hem slingrade vi ihop oss i varandras armar på soffan och tittade på Rattatouille, söt film!:)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja visst var det gulligt:)

2008-05-22 @ 10:27:52
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Jen

nä va roligt haha lät som en perfekt dag de :)

allt bra annars dag?

2008-05-22 @ 11:30:24
Postat av: catya

gillade också den filmen, kan erkänna att jag har den på dvd rodnar ;)



puzz sweetie

2008-05-22 @ 11:34:27
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0