Underbara fredag

Nu slutar jag strax jobba...vilken lång och varm dag det varit! Har fönstret öppet på vid gavel och en fläkt framför näsan ändå är jag fruktansvärt varm. Men vädret är helt underbart!=)

Nu tänker jag bege mig till solariet för 6-8 min solstund. Sedan raka vägen hem och sätta mig på balkongen och fortsätta mysa i solen. Kanske blir det att jag får handla på vägen hem om F inte hunnit sluta än. Fick ett mess av honom innan som lämnade stort frågetecken så nu är jag sjukt nyfiken!=)

Ikväll verkar det som alla är uppbokade så blir nog bara han & jag ikväll. Myspys! Imorrn blir det lite mer galej!=)

Nej nu ska jag packa ihop innan jag ger mig ut i solen.

Puss på er och njut av varandra & det underbara vädret!

*kärlek*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0