Thank God It´s Friday


Behöver verkligen lite helg nu känner jag....fy farao vilken dag!*puh*

Idag efter jobb ska jag åka direkt och hälsa på min favorit på hennes jobb. Det var nästan evigheter sedan sist vi träffades så ska bli så lovely.=) Vi vet inte vad vi ska hitta på ännu men vi kommer säkert på något bra. Vi har sällan tråkigt i varandras sällskap!;D

Ikväll känner jag nog för att sitta och mysa på ngt trevligt ställe, kanske äta ngt gott och en massa tjejsnack. Får se om någon är up for that.  F ska ev. ha grabbkväll med André och det passar mig utmärkt då jag känner mig i behov av lite kvinnligt sällskap idag.=)

Imorrn är det tvättdag...wohoo...hoppas på fint väder så jag kan lata mig vid poolen hos mamsen. När F slutat jobba ska vi ut en långrunda i skogen, ev. kidnappar vi med oss Lufsen. Sen på kvällen vet jag icke än. En kollega har fyllt 25 år och ska ha öppet hus/fest, blir kanske en runda där we´ll see.

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Felicia

DU ska vara med mig heeeeeeeeeeeeeeeeela kvällen!!!

2008-05-16 @ 16:14:50
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: Sara

sv: frukost på sängen! :D

2008-05-16 @ 17:27:59
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0