Sleepy-Head

Jösses vad trött jag är idag! Imorse kom jag knappt upp utan fick snooza ett par omgångar. Jag skulle ju dessutom upp tidigare för att fixa frukost på sängen för min birthday boy. Slutligen fick jag tvinga mig upp och det har nog aldrig varit så jobbigt att göra våfflor!=/  



Ikväll kommer bilder på mina naglar och lite annat. Hann inte igår för jag var runt överallt och jagade present åt F och en kollega, sen var det solning och matshopping. På kvällen var F här så då blev det inget bloggande.  

Ikväll är det tänkt att jag ska bjuda ut F på middag i stan, men har inte bokat något då det hänger på huruvida han orkar ikväll samt när han slutar jobba. De har ju fullt upp just nu inför smyg-invigningen imorgon. Men annars blir det att vi tar det i helgen så lagar jag något gott hemma ikväll istället.

Hörs sen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0