Skit också....


Stressade hem men inga bussjäklar ville parera. När jag äntligen är hemma tar jag en supersnabb dusch och kastar på mig kläder bara för att upptäcka att klockan är 18:30!! Hade jag slängt mig rakt in i en taxi direkt hade jag varit framme tidigast 18:45 och invigningen är till 19:00. Jomenvisst det kändes ju meningsfullt, inte går det att få tag på F heller, hade jag bara vetat att de slutar direkt sen hade det varit lugnt om jag så varit där 18:55 för då hade vi åkt tillsammans sen. Men tänk så ska dem vara kvar och städa osv....skulle jag då bara dit och vända 10 min och sen ta mig hem på ngt sätt direkt igen...

Gaaaahh detta känns riktigt piss....F lär bli riktigt besviken på mig nu att jag inte kom. Har iofs messat honom men han kan ju inte svara. Här har jag stressat som en galning, kollat runt med alla om dem vill med eller kan köra mig hem eller dit. Sen slutar det med att jag sitter här färdig och inte kommer iväg.....

Skit också....

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Kontor låter ju sådär halv kul...men det kanske är givande? :)

2008-05-16 @ 14:41:54
URL: http://wysteriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0