Panic-attack!


Får jag nästan nu, råkade somna på soffan när jag kollade på senaste avsnitten av lost. F kommer och hämtar mig om en kvart då ska vi direkt iväg och möta upp Johan och Magda för middag på JP:s. Sen hem en snabb sväng på varsit håll för klädombyte och därefter tar vi 4 taxi hem till André som har fest ikväll. Tror det kommer bli hur kul som helst eftersom det bara är så himla trevligt folk som kommer!:)

Men nu ska jag hinna sminka mig, föna/platta hår, klä på mig, hämta tvätt och packa ihop övernattningskit åt mig och lite grejer F behöver ha hem eftersom vi sover där ikväll.

Så varför sitter jag här när jag har asbråttom?? Ja det kan man verkligen undra!

Ha en trevlig lördag peeps!

image665

Kommentarer
Postat av: Mira

Måste ha varit en jäkla fest det där!! ;)

Kolla min blogg och din almanacka!! Be there!!!! =)

2008-05-06 @ 10:52:12
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0