Pain in my heart....

F sitter brevid mig på golvet och skruvar mitt hjärta i bitar.....mitt älskade Ps2!

Köpte nytt Buzz häromdagen och igår kväll tänkte vi testa det men mitt ps2 ville inte som vi ville. Jag fick inte ut skivan som satt i hur vi än försökte och jag blev ledsen och arg och kastade saker omkring mig.

Så idag har jag sorg! Mitt ps2 har varit med mig sedan 2002. Jag köpte det i samband med att min morfar som betydde allt för mig gick bort så spelet har även ett sentimentalt värde för mig då det var den enda vän jag hade när jag under 5 dagar isolerade mig helt från omvärlden för att sörja att den viktigaste människan i mitt liv lämnat mig.

Och nu säger F att konsolen är bortom all räddning!*snyft*

Nej nu fick jag två långa ben om mig och en karl som viskar i mitt öra att jag luktar gott.....I think i gotta go!;)

Ha en trevlig kväll, det ska jag!=D

Puss

P.s det var viktigt för F att jag skrev att han räddade min skiva iallafall......och det är jag jääääättetacksam för älskling!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0