Misshandel...

av pojkvän ägnade jag mig åt under gårdagen.

Eller nej egentligen var det inte alls mitt fel utan bara F som var rejält klumpig.

Först ska han ta upp några penslar som låg på golvet och reser sig därefter upp i en jäkla fart rakt in i kanten på en köksskåpsdörr som stod öppen. Jo det var jag som öppnat den men han såg ju när jag gjorde det så inte mitt fel! En jäkla smäll blev det iallafall. Trodde först han fått ett stort hål i huvudet men blir nog bara en rejäl bula.

Sen när vi renbäddade sängen råkade jag svepa till honom rakt över kinden när jag bytte påslakan. Jo jag kunde ju sett mig för men vad skulle han ställa sig så nära mig när jag bäddade för?

Jag känner mig iallafall inte alls skyldig...det var han som var klumpig, inte sant??



Hmm...förlåt igen älskling!!

Kommentarer
Postat av: catya

haha.......jag skyller alltid allting på C ;)



puzz sweetie

2008-05-20 @ 14:54:18
URL: http://catya.blogg.se/
Postat av: Ellinor

AJ, stackarn!

2008-05-20 @ 16:16:22
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0