Kort-Tjuv

Igår när jag stod i en kassa och skulle betala vägrade maskinen acceptera mitt kort, jättetrevligt verkligen. Inte mycket att välja på än att låta varorna vara kvar medan jag hämtade ut kontanter i bankomaten istället. Så jag promenarade hela vägen till automaten bara för att bli bestulen på mitt kort....den jäkla maskinen behöll mitt kort!!!

Så det var en inte så glad Alexandra som kröp ner i solariet.=/ Ingen paketuthämtning blev det iheller!

Men kvällen blev bättre, F föreslog att vi skulle hopp över målandet och gå på bio istället och det blev det. Tog oss varsin falafel med fetost och massa sallad på väg till bion. Vi såg Indiana Jones 4 och den var helt okej. Lite för tramsig emellanåt för min smak men okej ändå.



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2008-05-28 @ 14:15:03
URL: http://ampele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0