Hur tänker dem...?


Ibland(läs:ofta) förstår jag inte hur karlar tänker....

Kommunikation måste vara svårt....



Idag när jag var på väg till solariet ringer F och frågar vad jag gör. När jag svarar att jag är på väg till solariet var han snabb på att joina mig då han slutat jobba.

På väg hem till mig tar vi en svängom på bolaget för att handla hem lite cider/öl till kvällen. Då bestäms det också att vi skulle laga Lasagnette hemma hos mig ikväll och spela Buzz. Med andra ord ta det ganska lugnt eftersom han jobbar från 9 imorrn. Men så ville han först ta en cykeltur i det fina vädret och eftersom jag hellre ville mysa på balkongen så bestämde vi att han skulle komma hem till mig lite senare.

För 30 min sen messar jag honom och skriver att han kan höra av sig när han är på gång hit så jag vet när jag ska börja på maten också frågade jag om Johan också ville komma hit och äta då dem skulle cykla tillsammans.

Då ringer F glatt upp och informerar mig att han, Johan och Peter är på väg ner till Bo01 för att dricka öl och plaska vatten. Jag kände direkt att jag fick bita ihopa för att inte förvandlas till den hormonella p-piller-häxan.

-Jaha, sa jag bara.

-Jamen det blir inte så sent, orkar du vänta med maten?

Jovisst den har jag hört förr, det blir inte så sent, bara typ en halvtimme. Yeah right! Hade han ens hört av sig om jag inte messat eller ringt mig 21-22 ikväll? Missförstå mig inte, givetvis får han gärna ut och dricka öl med killarna anytime. Men det är inte så spännande när vi gjort planer tillsammans och jag får reda på kl.20.00 en fredag att planerna är ändrade. Så himla kul är det inte att sitta hemma ensam en fredag. Men det kanske är jag som överdriver.....

Men nu ska jag alltså sitta här och vänta på honom och när han drattar in här framåt 21:30-22:00 TIDIGAST ställa mig och laga mat till min onyktra karl. Eller får jag ringa runt och höra vad andra hittar på ikväll och om ngn har lust att ses.

Sen är jag nästan 100 på att han kommer äta ngt när dem är där då han måste äta regelbundet och har inte ätit sedan 12.00. Så jättekul om jag väntar med maten och så dyker han upp mätt.

Jaja whatever, nu ska jag hitta på något och lugna ner mina hormoner så jag kan vara en glad och mysig flickvän senare ikväll! Hoppas ni alla har en trevlig fredag oavsett om ni spenderar den i sällskap eller ensamma.

Pussar i massor

Kommentarer
Postat av: sara

ja du killar är konstiga puss på dig

2008-05-09 @ 21:36:46
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Flisan

Gosh, jag hade stympat karlsloken, men sen har du ju lite bättre humör än jag=) Jag kan mysa med dig=) Och ja jag vet att jag e sämst på att komma loss. Men tråkig som jag är däckar jag alltid=( Men om du behöver mig kommer jag=)

2008-05-09 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0