Home sweeeet home


Då var man äntligen hemma!

Blev så mycket att bära efter min shoppingrunda att jag fick ta taxi alla 200 meterna från Mobilia hem till mig. Men det var så tungt att jag hade aldrig fixat det annars....

Tänkte sätta mig på balkongen en stund strax och ta en kall öl innan F kommer och hämtar mig för det har jag banne mig förtjänat! Om jag hinner ska jag skriva ett inlägg sen om hur jag och F träffades....kanske en bild också. Men först måste jag fundera på hur sanningsenligt jag vill skriva...vissa detaljer kan man väl ändå behålla för sig själv? Eller vad säger ni?;)


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!

Ja torsdagskvällen var riktigt trevlig :)

Hoppas din lördag blir bra :)

KRam

2008-05-24 @ 15:17:56
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Sara

heeej sötis, haft en bra helg???

2008-05-25 @ 19:45:46
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0