Gooodmorning


Godmorgon mina små solstrålar!

Precis släpat upp min karl ur sängen och skickat iväg honom till jobbet. Insåg efter en stund att pussar och handpåläggningar inte var en bra idé för at få upp honom ur sängen så slutligen fick jag hota med att hoppa i sängen samt skrämma honom med att det regnar ute.(han skulle cykla till jobb)

Aldrig varit med om en människa som är så svår att få upp ur sängen som F, jösses!



Nu är han iallafall iväg och jag funderar på vad jag ska hitta på fram till tvättiden 11.00. Kanske dra en snabbis till solariet? Sen blir det städning fram tills dess att solen når fram till min balkong. Ikväll ska vi ev. grilla och spela spel med Johan & Magda. Nu på förmiddagen skulle jag e.g möta upp Linda, Calle, Sandra & Jesper i parken för att ligga och sola hela dagen, men lite svårt med tanke på tvättiden samt att jag ev får gäster ikväll. Hmm...

Men nu ska jag först äta lite frulle.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0