Glädje...


Igår innan gästerna kom var jag & F en sväng hos mina föräldrar. F var lite nervös eftersom han inte träffat min mamma, styvfar, äldsta syster ännu men det gick riktigt bra. Var underbart att få kramas med familjen igen var så många veckor sedan jag träffade dem sist.

Men det bästa av allt var när Lufsen kom ut och fick syn på mig.....han kom som han vore skjuten ur en kanon och var helt till sig den "lilla" tokstollen. Han hoppades, slickade, vevade på svansen och hade sig men mest satt han bara tryckt tätt intill mig och mös när jag kliade honom. Han pressade sig så hårt intill mig så jag höll på att välta omkull...nästan som han var rädd att jag skulle gå igen.

Ja det märktes tydligt att han saknat mig och att han hade det lika toppen som jag när det bara var han och jag i det stora huset under två veckor.


Kommentarer
Postat av: Tina

Härligt att fynda.

Fin vovvs!

2008-05-18 @ 21:54:48
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0