Catfight

Trötta mig....jag begriper mig verkligen inte på kvinnor emellanåt.

Igår får F ett samtal från en av sina tjejkompisar som undrar om jag tycker illa om henne på något sätt.

-Ehh vadå??  -Varför frågar hon det?? Blev min reaktion när F berättade för mig under vår middag.

Jo då hade en annan av F:s tjejkompisar sagt detta under festen i lördags. Att hon tyckte att M var en bitch och det tyckte minsann Alexandra också.  Vart kom jag in i bilden?? Jag har aldrig sagt ett ont ord om någon av F:s kompisar så varför blandar hon in mig i deras jäkla catfight bara för att dem inte tål varandra?

Sånt är så himla ruttet och en av anledningarna till att jag främst haft killkompisar genom åren.

Eftersom vi var på bio igår kunde jag inte ringa M och höra hur allt låg till. Jag fick messa henne istället och skriva att jag inte tycker illa om henne eller för den delen pratat illa om henne och att jag ringer henne idag. Den andra får jag ta hand om nästa gång vi ses.



Catfights i all ära, men inte när man oskyldigt blir indragen i dem!

*sucka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0