I´ll be back!


Don´t worry sötnosar jag kommer tillbaka!=)

Allt börjar falla på plats nu så snart är jag tillbaka!

Har just börjat på ett helt nytt kapitel i mitt liv och funderar på att börja på en helt ny bok. Så nu funderar jag på hur jag ska göra med bloggen...ska jag fortsätta blogga här och bara ändra om lite. Ska jag börja på en helt ny blogg och isåfall ska den vara anonym så jag kan skriva om vadhelst jag vill utan att bekymra mig över vem som läser? Kan ju skriva lite mer rakt uppoch ned vad man vill och känner för då ju! Som sagt jag funderar fortfarande....vi får se vad utgången blir.

Hursomhelst så mår jag riktigt jäkla bra och ser verkligen fram emot denna helgen!=)

Ska jobba ett par tim till sen bär det av till frissan för klipp och sling-ell färgning. Tydligen blir det blondino ett tag till eftersom mina brunett-tankar blivit totalt nedröstade...image520

Puss på er & på återseende!

Kommentarer
Postat av: catya

oh jag har saknat dig soooo much!!!!
lova lova att ge mig adressen till den nya bloggen om du nu byter :)

puzzzzzzzzzzz sweetie

2008-03-18 @ 16:29:04
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Sara

inte byta utan att ta med mig, miss you=)
kramar

2008-03-18 @ 16:58:42
URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0