Changes...

Hmm....vart ska jag börja.....

Har inte skrivits så mkt här på senaste som ni märkt. Anledningarna till detta är många. Framförallt är det pga att det hänt en hel del i mitt liv senaste tiden....både positivt och negativt. Detta har gjort att jag tagit ett stort steg tillbaka och sett över mitt liv, framförallt tänkt på framtiden. Vad jag vill med framtiden och hur jag ska gå tillväga för att få det jag vill.

Jag vet att mitt beslut att dra mig undan från "omvärlden" har sårat några och fler kommer bli sårade. Detta har absolut inte varit min avsikt men jag måste en gång för alla börja tänka på mig själv och vad jag behöver och vill ha ut av livet.

Jag mår bra och känner mig glad och ganska lycklig  och det är trots allt det viktigaste. Framtiden ser riktigt ljus ut!=)

image477


Kommentarer
Postat av: Putte

JA hoppas du e lycklig o nöjd m dina beslut.........

2008-03-07 @ 22:22:36
Postat av: Sara

det är bra man måste tänka på sig själv ibland det brukar man vara dålig på
pussar

2008-03-10 @ 11:30:56
URL: http://flippaut.blogg,se
Postat av: Malin

Jag står på din sida alltid oavsett hur ofta vi träffas eller hörs av. Det bästa man kan ge en annan människa som älskar en är att man först visar att man älskar sig själv och tar hand om sig själv.
Kram på dig gumman

2008-03-10 @ 18:45:31
Postat av: Sara

miss you=)

2008-03-12 @ 21:22:02
URL: http://flippaut.blogg,se
Postat av: Marih

Hittade vad på marken!? Puss

2008-03-12 @ 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0