Champagne-Mingel


Ikväll är det fest...ovanligt va!!=)

Närmre bestämt så är det champagne-mingel hemma hos Sarisen ikväll nere i hamnen. Vi blir över 30 pers så kan nog bli hur trevligt som helst! Det är cocktail-klänning och höga klackar som gäller.....

Har ju blivit övergiven av honom för en grabbkväll så får gå utan kavaljer...för jäkligt rent ut sagt!;) Men Jimmie jobbar ikväll så jag & Marie får väl se dumma ut tillsammans!=P

Men vi ses ju ikväll när vi alla möts upp ute. Allt är redan fixat...vart vi ska gå och Sara har ordnat VIP till alla gäster så vi ska slippa stå i kö...skönt värre!

Nej nu måste jag bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll...ovanligt att man velar mellan minst 2 alternativ. Tänkte testa klänningarna med olika skor och hitta den mest oslagbara kombinationen! Har skor slängda i hela jäkla hallen just nu!=)

Puss på er sålänge!

image540

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0