And the party is on!


Ja så var det dags igen, favorit i repris hemma hos mig.

Middag, dricka, fest & spelande i trevligt sällskap!

Mattias kommer strax och hämtar mig, då ska vi först iväg och handla mat osv. F slutar jobba 17 och därefter ska han bara hem om och göra sig iordning och hämta sitt PS3 och nya bilspelet innan han joinar oss. Sen lär väl grabbarna sitta och spela bilspel medan jag fixar och donar med maten...precis som det ska vara!;) Nej dem får fan hjälpa till lite så jag också får spela. Sen kommer Marii också hit strax efter det.
Och vid 20 kommer Marie med bröder + Mia hit och vi ska äta. Tror bara jag tillagar pajer och sallad. Gott, snabbt och enkelt. De har ändå varit och supit i grannlandet hela dagen så lär ej märka vad de stoppar i sig!;)

image537



You took a piece of my heart......and you´ll never know what you´ve done with it.....

FUCK OF EVERYONE!!


/Alexandra

Kommentarer
Postat av: catya

hoppas du hade en kul kväll sötnos

puzz

2008-03-24 @ 19:02:33
URL: http://catya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0