What to do...

Jaha sitter härhemma hos F och vet inte vad jag ska hitta på. Tanken är att jag ska bo här medan han äår borta, varför vet jag egentligen inte. Har en hel del att göra hemma men när F föreslog det så lät det som en bra idé. Här är ju så tusan mycket svalare än hemma hos mig, fläkt i sovrummet om nätterna, bättre bussförbindelse till jobb osv.

Men såå ensamt och tomt...fan vad patetisk jag låter, hahaha. nej uppryckning Alexandra. Nu är det dags för att få lite gjort härhemma.

Skulle kanske ta och måla sovrummet så det är klart när han kommer hem..packa upp all sprit/öl/vin/cider i skåpen så det inte står framme. Jag tänkte jag skulle lägga in bilderna från helgen men ´hittar inget internet jag kan låna till min dator, F kommer inte ihåg sin säkerhetsnyckel så jag kan inte använda hans till min dator. Alternativet är att föra över bilderna till hans dator och lägga upp dem här....så får det nog bli.

     
En yttepytteliten del av alkoholinköpet...den som finns hos F, resten är hos mig.


Nej nu ska jag först fixa lite mat, ta ett glas vin och titta på senaste avsnitten av Desperate Housewives. Har ju hur många avsnitt av mina favveserier som helst att titta på!=) Sen blir det bilder här.


Kommentarer
Postat av: mulin

Ja, det var verkligen en fin dag. Jag hoppas att imorgon blir lika bra! Har du också haft det fint?

2008-06-02 @ 22:35:51
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: marija

Weii visst är det. Jag får bara ångest när jag kollar på bilden och ser hur brun jag va :D Men men det kommer det snart igen. Sär vi ;b

2008-06-02 @ 22:49:54
URL: http://tuttiifruttii.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Ja visst är det fina smycken! Älskar dem :)



Nu har jag äntligen uppdaterat klart webshoppen med allt fint.

Hoppas du haft en bra måndag :)

Kram

2008-06-02 @ 22:51:11
URL: http://www.jessi.se
Postat av: DENISE DORNELL

sov gott! ha en bra morgondag!

2008-06-02 @ 23:00:18
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0