Ville bara...

Säga att jag lever även om det är knappt!

Nejdå så farligt är det inte men det har hänt en del senaste dagarna som verkligen skakat om mig/oss ordentligt. Detta har gjort att bloggande inte har känts riktigt på sin plats och jag har heller inte vetat hur mycket av detta jag velat skriva om här. Sen har det känts fel att skriva om allt roligt som hänt när man haft detta tråkiga hängande över sig.

Men en sak är säker, vi kommer ta oss igenom detta det är jag säker på. Jag älskar dig så otroligt mycket F och du har inget att oroa dig för, du kommer INTE förlora mig. Du gör mig så lycklig och jag är precis där jag vill vara!

Förhoppningsvis är jag tillbaka med bloggande ikväll eller senast imorgon. Min älskade Felicia har ju fixat min blogg så fint också så nu känns det roligare att blogga igen! Tack baby!!=)

Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Sara

men gumman vad har hänt???

kramar

2008-06-23 @ 14:30:28
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Flisan

Vassegoe skrutt!!!!!

2008-06-23 @ 16:37:37
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0