Det är inte lätt när det är svårt...

Ja gårdagen blev som sagt inte riktigt som det var tänkt. Första timmarna efter att F kommit hem var inge roliga, men jag är så glad och tacksam att han förstår och accepterar situationen med mitt ex.

Jag menar kul att komma hem till sin flickvän som man inte sett på flera dagar och behöva lyssna på henne i en timme när hon dividerar med sitt ex...nej kanske inte det man hoppas på att komma hem till.



Men därefter blev kvällen betydligt trevligare, fick inte så mkt tid tillsammans då han inte var hemma förrän efter 21.00 och en massa "annat" kom emellan först men det var sååå mysigt att vara tillbaka i hans armar. Vi har ju en låååång helg att ta igen all förlorad tid på också!=)

Imorse när jag skulle ge mig iväg till jobb sov han fortfarande som vanligt. När jag var på väg ut genom dörren hörde jag hur han rörde sig inne på sängen så jag smög tyst ut. Hann inte mer än trycka på hissknappen förrän dörren öppnades och en blond kalufs kikade ut genom dörren och en hand drog in mig i lägenheten igen.=)

Nu blir det frulle här på jobb...om 2 timmar slutar vi!!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

tacktack, ha en bra Torsdag!

2008-06-05 @ 11:35:30
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jävla turturduvor haha!!!! Kärlek

2008-06-05 @ 14:06:15
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0