Seeegt värre

Sitter här på jobbet och nästan räknar ner minuterna tills det är dags att gå hem.

Hade egentligen tänkt ha sem redan men har såååå mycket jobb som ligger på mig att det känns som en omöjlighet! Vanligtvis brukar jag ha sem 6-7 veckor men i sommar ska jag vara glad om det blir ens 3 veckor! Har fortfarande kunder som ringer och vill dra igång projekt redan nu och det har aldrig hänt

Hursomhelst....bara jag och Marie som är kvar och sliter här på vårt lilla kontorsrum som vi delar.

Snart ska jag packa ihop och möta upp Linda(och Calle?) för lite mat och några öl ute. Senare kommer Sandra, Jesper, Calle och slutligen F också när han slutat jobba.

Ska bli underbart att sätta sig ner, koppla av och snacka skit hela kvällen!=)


Kommentarer
Postat av: Tina

Kul att du gillar min konst. Alltid kul att få positiva kommentarer=)

2008-06-28 @ 10:28:21
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: catya

ja måndagar är ju värst :(



hoppas du får en fin dag trots det :)



puzz

2008-06-30 @ 15:39:42
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0